نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DX820 از تصاویری با بالاترین میزان روشنایی و درخشندگی بهره مند شوید! کیفیت تصاویر به نمایش در آمده با این دیتا ویدئو پروژکتور همانند صفحه نمایش دیجیتال ساینیج است. در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و ایده آل گستر نگاه می اندازیم.

ایده آل گستر:

ویدئو پروژکتور PT-DX820 یکی از ویدئو پروژکتورهای قدرتمند در برند پاناسونیک محسوب می شود. تکنولوژی ساخت این دستگاه ویدئو پروژکتور DLP می باشد که در مقایسه با تکنولوژی تصویر LCD از کیفیت بیشتری برخوردار است. با توجه به سطح روشنایی ویدئو پروژکتور PT-DX820  که برابر با 8200 انسی لومنز می باشد، باید گفت که این ویدئو پروژکتور برای فضاهای روشن و پرنور مناسب است. به طور کلی نوع کاربری این ویدئوپروژکتور، سالن کنفرانس، سالن همایش و فضاهای باز می باشد. همانطور که اطلاع دارید برای بزرگتر کردن ابعاد تصویر می بایست، فاصله ویدئو پروژکتور را از صفحه نمایش افزایش داد. از آنجا که PT-DX820 دارای روشنایی8200 انسی لومنز می باشد، شما می توانید بدون اینکه از کیفیت شما کاسته شود، تصویری با ابعاد بزرگتر را به نمایش بگذارید. چنین ویدئو پروژکتوری می تواند تصویری تا قطر15 متر را به راحتی ایجاد کند. البته اگر در فاصله ای مناسب نصب شود.

یکی دیگر از قابلیت هایی که ویدئو پروژکتور های پاناسونیک دارند، مجهز بودن به سیستم Daylight View Technology می باشد که اجازه می دهد در فضاهای پر نور، کنتراست تصویر کاهش چندانی نیابد. عمر لامپ این دستگاه در حالت اقتصادی 6000 ساعت می باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • یک ویدئو پروژکتور DLP کارآمد!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DX820 در دسته ویدئو پروژکتورهای DLP جای دارد و دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل است. در این دیتا ویدئو پروژکتور از فناوری RGB Booster بهره برده شده که باعث بهبود کیفیت رنگ ها و طبیعی تر شدن آنها می شود. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت مناسب تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DX820 مطمئن بود.

مورد دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور برابر با 2400:1 می باشد. می توان گفت که عملکرد این ویدئو پروجکشن در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر با توجه به نسبت کنتراست آن، معمولی است.

  • ستفاده از دو لامپ جهت نمایش تصاویر

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820 از دو لامپ 310 واتی برای نمایش تصاویر بهره می برد که تأثیر زیادی بر روی روشنایی مطلوب تصاویر آن داشته است. این لامپ ها تا 4000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و 6000 ساعت در حالت استفاده از آن در حالت اکو (اقتصادی) دوام خواهند داشت و از این جهت تا مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض آنها پیدا نخواهید کرد.

 نکته اخر این است که برای خرید یک دیتا ویدئو پروژکتور کارامد و با کیفیت ابتدا باید کاربری محصول و بودجه خود را تعیین کنید و در ادامه بهترین گزینه های موجود در آن رده را با بررسی و مشاوره متخصصان خریداری نمایید. شرکت ایده برتر با کارشناسان با تجربه و کاردان در این زمینه آماده راهنمایی شما هستند.





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی